Tacofredag...


Tacofredag... höll jag på och skriva, men det är ju givetvis lördag! Har ingen koll på dagarna alls när jag jobbar som jag gör. I tisdags trodde jag det var torsdag och idag tror jag det är fredag. Håller på att lära mig massa nya saker på jobbet, så hjärnan går på högvarv hela tiden för att minnas allting. 
 
Hur som haver, nu har jag äntligen jobbar klart för den här veckan. Imorgon är jag helt ledig men då är det inte en helt vanlig dag, utan min älskade pappas födelsedag. Han är en otroligt svår person att köpa presenter till. Han har allt och säger aldrig något han önskar sig = svårt!
 
Resten av kvällen ska jag spendera i soffan och sängen. Från att bara ha jobbat eftermiddag/kväll till att nu vara typ den första på jobbet varje morgon har tagit hårt på min kropp kan jag säga... har ett par timmar att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0