En toppenfredag!




Igår styrde jag och Oliver bilen mot Jönköping för att hälsa på Emilia. De tog drygt 1,5 år efter att hon flyttat som vi lyckades hälsa på.. men nu är det äntligen gjort, så nu blir det enklare att göra det igen. Vi kikade på henne lägenhet, lunchade på Twin City och tog en sväng till IKEA. Vi skulle inte ha något men ändå kommer vi ut 200 spänn fattigare.. fattar inte? Hur kan IKEA ha den dragningskraften...?

Efter Jönköping plockade jag upp min lilla kille hos mormor för att åka till badhuset. Efter 40 minuter i iskalla poolen försökte jag få med honom upp men han totalvägrade. Det blev mycket lek och plask och sen bastu. Han älskar bastun (pluspoäng till honom!), sen blev de fredagsmys med morfar. En riktigt toppenfredag blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0