Latte Macchiato Caramel


Jag är ingen kaffetjej. Tackar oftast nej men kan dricka det. Den enda personen jag dricker kaffe hos förutom mig själv är hos farfar. Hederligt kokekaffe med socker och mjölk. Så gott. Det jag egentligen inte gillar med kaffe är kaffeandedräkten. Jag står inte ut när jag har den. Den är vidrig. Minns hur vissa lärare kom och flåsade på en med sån andedräkt och det är verkligen det vidirigaste jag vet.

Men detta är i alla fall min favorit. Man får dock kaffeandedräkt men det är så satans gott. (tips till dig moster betty!) Det är sött och men behöver inte alls ha i mycket kaffe. Utan de är den vita kapseln som gör caramel smaken. Mumma kademumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0