Q/A

1. Bästa frukosten?
crossiant med nutella, halloumi, vatten/honungmelon och vindruvor! 

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Gillar vin men aldrig vin tror jag

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart i guess

4. Bästa uppfinningen?
Finns så många bra! Men internet är ju suveränt, hjulet, klockan osv osv

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Att vara spontan. Jag analyserar ofta allt hundra gånger för mycket..

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Luisa ska min framtida (om jag får något dvs, dödar den som snor det) heta. Pojknamn har jag inte ens tänkt på, Oliver har sagt Wiliam / Vincent / Maximiliam någon gång men vi får väl se hur det blir med det... ;)

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Glädje, två år är inte hela världen liksom.

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Stockholm

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig mer musik.. så jävla svårt val dock

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Med andra ord, jag och Kajsa är en oslagbar kombo där.

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Kirurg, får ont i hjärtat när någon visar ett sår.

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Solskyddsfakort, man blir ju snygg som brun..

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Tycker typ folk jag känner är roligast att följa

14. Vem känner dig bäst och varför?
Stephanie, för jag kan prata med henne om allt, och vi har levt ihop hela mitt liv

15. Vad står på din shoppinglista till våren?
Oj! Vet inte.. inget speciellt

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Min garderob / en promenad eller sängen

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Få en hälsosammare livstil där jag rör mig mer än jag sitter still.

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Rik

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Svårt! Men något jag skulle vilja är ju att rida, men kommer aldrig ta tag i det

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Våga mer! Allt är inte på liv och död.

21. Kakor, chips eller godis?
GODIS!

22. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Alltså ordet i sig eller betydelsen? Fitta tycker jag är ett ganska vidrigt ord. Använder det flitigt men skulle vilja sluta med det. Älskar är väldigt fint pga betydelsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0