I'm back!

 Bilder från "semestern" i Stockholm!

Hallå där, köp blåbär!
 
Jag lyser med min frånvaro ännu en gång, men vet ni vad? Nu har jag samlat lite energi och känner att jag är lite mer med på banan igen. Den senaste tiden har jag varit så stressad (är väldigt stresstålig faktiskt), och för att vara helt uppriktig kämpat för att överleva varje dag, varit lika förvånad varje morgon att jag vaknat. Men nog om det, nu hoppas jag att den tiden av mitt liv är över, för jag älskar ju att jobba och slita för mina pengar.
 
Jag har precis haft en veckas semester. EN HEL VECKA!! Det är helt otroligt och dom 3 första dagarna hade jag sån jävla ångest pga vet inte vad man gör när man är ledig. Men jag har spenderat så himla mycket tid med Oliver och det är nog det jag behövt. Min tryggaste punkt. Vi har även hunnit vara i Stockholm med vänner och bara strosat omkring, besökte skansen, grönan, aquaria och lite olika museum (se bilder), vilket jag också tror jag behövde, inga måsten, en helt annan stad.
 
Igår spontanköpte jag en ny dator också och det ska bli så jäkla kul att den kommer (visar er imorgon!), så det gör mig lite taggad på bloggen igen. Är egentligen så himla sugen på att ha en youtube-kanal också, men problemen är:
 
  • Jag tror jag skulle skämmas så mycket
  • Jag har ingen bra nisch / tema
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0