En liten lista...

Vad handlade din senaste dröm om?
Jag drömde att en person jag inte känner (men känner till), satt i en pallkrage utanför ICA i Mölltorp och tiggde pengar till en ny skateboard.. haha random

  
Vilken är din sämsta egenskap?
Min sämsta egenskap är att jag håller inne mycket känslor
   
Hur många kuddar har du i sängen?
Jag har 2, Oliver har 2 = 4
  
Föredrar du havet eller poolen?
Älskar att bada i havet, men hatar att bli sandig om fötterna
  
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Stephanie / Anna / Mamma

Vilken är ditt drömjobb?
Mitt drömjobb är något kreativt!

Samlade du på något när du var liten?
Väskor

Har du några smeknamn?
Thilla, matty typ

Vad gör dig lycklig?
Att Summerburst är i helgen och jag ska dit med min själsfrände ANNADUVET!!!!! såååå pepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0