Midsommar

 
Hur sjukt är det inte att det redan har varit midsommar? Tiden bara springer i väg ifrån mig, vilket på ett sätt är väldigt skönt eftersom jag jobbar varje dag fram till 6:e juli, är ledig en dag och sen jobbar 2 veckor i sträck till innan jag äntligen får gå på semester en vecka.
 
Min midsommar var rolig. Vi började med att samlas hemma hos Julia & Mårten för att sedan cykla vidare till gamla IP för brännbollsmatcher. Min insats var väl minimal dock. Sedan cycklade vi ut mot SMU-Stugan där det på vägen var tipspromenad, och sen avslutades lekarna vid stugan med ölkubb. 
 
Efter lekarna var det jättegod middag, fest hela kvällen/natten som sen avslutades med korvgrillning. Det sistnämnada tycker jag är så jävla briljant. Grilla korv mitt i natten när man är som hungrigast. Älskar det.
 
För min del blev det en ganska tidig kväll då jag skulle upp och jobba på morgonen, men satan i gatan vad kul jag hade under kvällen. Dansade tills träningsvärken kom krypandes i min kropp och jag var genomsvettig. Lördagen spenderades som sagt delvis på jobb, men resten av dagen var jag bara med min kärlek. Så behövligt att bara vara med honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0