Packning pågår..

 
 
Förlåt för denna ständiga fråvaro.. Vill verkligen hitta tid hit men den finns inte just nu. Är enbart hemma och sover nu för tiden. Det är så galet mycket jobb och annat som kommer i vägen. I helgen bär det äntligen av till Summerburst och jag är så jäkla taggad!
 
Är hemma nu från jobb #1 och ska snart vidare till jobb #2. Försökte påbörja min packning inför helgen då jag inte kommer hinna med de annars, och vad packade jag ner då? Jo typ allting i garderoben jag använder. Tog alla kjolar, alla shorts, alla klänningar, alla byxor och alla toppar jag gillar.... så typiskt. Aldrig kan man packa lagom. Men hellre förmycket än för lite. Skorna jag ska ha med mig vill jag inte ens börja tänka på.. kommer bli för många.. Vill inte ens tänka på hur mycket denna väska kommer väga på torsdag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0