Frågor

1. Beroende av?
Min mobil

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Tråkigt svar, men får nog bli svart

3. Vad får du oftast komplimanger för?
Skulle inte säga att det händer ofta, men att jag ha bra kvalite på mitt hår

4. Dina planer under 2015?
Har inga direkta planer, skulle vilja resa och komma på vad jag vill göra. Det måste hända något detta år.

5. Brukar du skratta för dig själv?
För ofta.. haha

6. Vad är det konstigaste du ätit?
Tycker inget jag ätit är särskilt konstigt faktiskt

7. Hur imponerar man på dig?
Är driven!

8. Vilken stad vill du helst bo i för resten av livet?
Stockholm

9. Hur ser dina morgonrutiner ut?
Jag vaknar i lagom tid (om jag inte jobbar tidigt) men runt 9-10, går upp, sätter på datorn, äter frukost, kollar lite till på datorn, går en morgonpromenad, och gör mig iordning.

10. Vad längtar du efter?
Summerburst! Längtar så efter sol, anna och en flaska skumpa i en park i sthlm

11. Serier du följer just nu?
Pretty little liars (som hade säsongsavslutning förra veckan iof), Biggest loser, 112 aina, haha

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?
22-23 brukar jag lägga mig och kolla på tv men somnar inte förens 23-24

13. 5 saker du vill göra i framtiden?
Köpa en sekelskiftslägenhet i stockholm
Resa runt i USA
Bli rik
Ha ett jobb där jag ständigt utvecklas och får göra nya saker
Bli vältränad

14. Vad finns alltid i din handväska?
Plånbok, Kamera, borste

15. 3 utländska bloggar du följer?
Följer inte en enda utländksblogg faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0