Zuccinipasta

 



ICA har en ny (tror jag?) serie som heter "gott liv", där finns så mycket som lockar mig. Det finns bla, Blomkålsris, morotspasta, vegetariskpytt, powerblends, färsk fisk osv. 

Jag testade Zuccinipastan som jag velat testa ett tag. Det blev faktiskt riktigt fräsht och gott. Jag blir lätt svullen i magen av pasta, dock älskar jag pasta mest i hela världen, men tyckte detta var ett bra alternativ och kul att prova. Nästa gång ska jag ta hälften pasta häflten zuccini, det känns som ett vinnande koncept. Sen måste jag testa morotspastan också. 
 
Gjorde en helt vanlig köttfärsås och sen var det bara att koka zuccini'n i 3 minuter och sen var det klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0