Förvaring

 


 
 
När jag var på IKEA för ett tag sedan köpte jag den här rullvagnen. Jag har en låda i hallen med allt mitt smink, oftast väldigt mycket ordning där, men jag sminkar mig sällan i hallen utan släpar allt fram och tillbaka, fram och tillbaka, hela tiden. 
 
Så jag tänkte att denna rullvagnen skulle vara en smart förvaringsgrej. Dessutom tycker jag att den är rätt så snygg för att vara en rullvagn. Den är inte helt i ordning, utan jag vill ha två till utav "akrylburkarna" men i stort sätt är den klar. Jag tycker den är väldigt smidig. Detta är alltså det smink jag använder dagligen, resten ligger kvar i lådan i hallen.
 
hylla nr två är tillängnad mina hårprodukter och nr tre ligger det handdukar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

Men gud vad snyggt det vart!

Svar: Ja för att vara en sån vagn tycker jag det blev bra! :D
.

2015-05-11 @ 18:33:30
URL: http://wisniewskajulia.devote.se
Postat av: ISA

har TYP en sån, sjukt användbar :D

2015-05-11 @ 23:38:08
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0