HJÄLP!

Nu är det 3 veckor kvar till galan och jag har ännu ingenting att ha på mig. Ingenting känns sådär helrätt så jag söker med ljus och lykta eter den perfekta klänning. Vet ni några bra affärer/webshops för detta så tipsa gärna! (Nelly, Asos och Topshop genomsöks DAGLIGEN!) 
 
Börjar verkligen få panik! Det enda jag vet att jag vill (men är verkligen öppen för förslag), är att jag tänker mig beiga klackar, gärna en kort klänning eftersom vi ska gå ut efter galan. I mitt huvud ser jag mig en grå/ljusrosa/nude-färgad klänning men jag vet verkligen inte om det ska vara så heller, samtidigt ser jag glitter och paljetter. Ja ni hör ju, jag vet nästan ingenting. Snälla hjälp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0