Renovering pågår..

 
Jag är inne i en renoveringsbubbla förtillfället, och när jag väl tar mig ur den är jag i en jobbubbla.
 
I onsdags efter jobbet åkte jag och pappa ner till Jönköping för att hämta hem köket vi ska bygga ihop denna långhelg. Sagt och gjort! Det är ett relativt litet kök men satan så många delar och kartonger ändå. Kan inte riktigt hantera detta med alla dessa kartonger. Dom är överallt, högt och lågt, och när man väl byggt ihop något tar de 3 gånger så stor plats.
 
Torsdag morgon startade jag med jobb, sen var det full fart till huset för att riva kök. Renovera är så jäkla fysiskt jobbigt, men så satans kul i hjärtat och själen. Blir så tillfredställd av livet när sånt händer.
 
Helt fantastiskt ändå att ingen av oss varit arga på den andre ännu. Jag har varit väldigt irriterad, men inte på någon annan än mig själv, och det tycker jag känns sällsynt för renoveringar (eller är det bara i min familj vi har väldigt starta personligheter och viljor? haha)
 
Har inte hunnit ta en enda bild på köket hittils.. men ska försöka komma ihåg att dokumentera lite imorgon. Kul för framtiden och se vad vi gjort och skillnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0